menu

Display advertising

Boost je merkbekendheid.

Terug naar Presence

Display adverteren

Display adverteren gaat om het tonen van de juiste boodschap op het juiste moment. Een goede timing maakt het verschil. Daarnaast moet de uitstraling aantrekkelijk genoeg zijn. Bij elke display advertentie hoort een visuele uiting in je eigen huisstijl. Door de uitgebreide targetmogelijkheden binnen de verschillende platformen, kunnen we gericht te werk gaan.

Wat is display adverteren?
Display advertising (ook wel: banner advertising) is een interessante manier van online adverteren. Het doel is om je merkbekendheid te vergroten. Video’s zijn hiervoor uitermate geschikt. Naast een goede zichtbaarheid, willen we je doelgroep activeren. Dat kan met display retargeting. Hierbij benaderen we mensen die je website al hebben bezocht, maar (nog) niks hebben gedaan. Met de juiste trigger geven we ze nét dat extra duwtje in de rug.

Display advertising is in alle stappen van de marketingfunnel relevant, maar de focus ligt echt op nieuw websiteverkeer. Display ads zijn zichtbaar op zowel desktop als mobiel en verschijnen als online banners op relevante plekken. Als display advertising specialist ondersteunt Glair je bij het opzetten én monitoren van doelgerichte display campagnes.

De voordelen van display advertising

Merkbekendheid verhogen

Top-of-mind blijven

Meetbare resultaten

Display adverteren en de customer journey

Een customer journey is de reis van een potentiële klant van oriëntatie tot aankoop én daarna. Door display adverteren met o.a. SEA en SEO te combineren, ben je gedurende de hele klantreis zichtbaar bij je doelgroep. Aanvullend op de customer journey gebruikt Glair het online marketingmodel See-Think-Do-Care van Google. Voor elke fase creëren we unieke content met een passende boodschap.

Hoe werkt het?
Meestal blijkt uit een online strategietraject dat display adverteren interessant is voor jouw bedrijf. Het is geschikt in zowel de See- en Think-fase als de Do-fase. In de See- en Think-fase richten we ons met name op video advertising en YouTube advertising. Want we willen dat je zichtbaar bent, zodat mensen je onthouden. Terwijl in de Do-fase de focus meer ligt op display retargeting. Hiermee sporen we potentiële klanten daadwerkelijk aan tot aankoop van jouw product of dienst. Glair heeft hier veel ervaring mee en adviseert je graag.

Glair: display advertising specialist

Het inzetten van online marketing om jouw online appearance (=uitstraling) onder de aandacht te brengen is essentieel om jouw gewenste online performance (=resultaat) te behalen. Presence (=aanwezigheid) is het onderdeel dat ervoor zorgt dat de juiste boodschap bij de juiste mensen terecht komt. In dit geval via display adverteren: het middel.

Meer halen uit jouw online identiteit?

Neem contact op

Snelheid & daadkracht

“Ik ervaar de inmiddels twee jaar lange samenwerking met Stan als professioneel en ondernemend. Hij is competent in zijn vak en stelt telkens nieuwe en hogere doelen waarin hij resultaten meetbaar, zichtbaar en bespreekbaar maakt. Bovendien opereert hij met daadkracht en snelheid en doet hij wat hij zegt. Hij is een betrouwbare partner van 5 VOOR TWAALF High Performance coaching.”

Jean-Paul Bindels - 5 VOOR TWAALF

Bekijk case

Relevante cases

Vrijblijvend adviesgesprek?

Op een toegankelijke en laagdrempelige manier gaan wij graag met je in gesprek. Maar luisteren we vooral naar jouw verhaal.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Mij direct bereiken?

    Even sparren, hulp nodig of snel een antwoord op jouw vraag? Ik sta voor je klaar!

    Stan Pinckaers

    Founder

    +31 6 29 99 02 95
    stan@glair.nl